Ana hedefimiz, premium günlük giyim pazarında lider olmaktır. Kendimizi, gelecek yıllarda bu tutkuya ulaşmaya adadık.
İyimserlik ve zarafet, Lacoste'un coşku ve tutkuyla desteklenen temel değerleridir. Misyonumuz bu olumlu yaşam görüşünü müşterilerimiz ve ortaklarımızla paylaşmaktır.
Sürekli mükemmellik arayışımız, tasarladığımız, yarattığımız ve pazarladığımız yüksek kaliteli, modern koleksiyonlara yansıtılır. Ürünlerimizin doğal zarafeti ve eşsiz tarzı, Lacoste dünyasına giren herkesin güzelliğini ve hareket özgürlüğünü artırır.
Misyonumuz, gündelik zarafet vizyonumuzu ve geleceğe dair iyimserlik ve inancımızı paylaşmaktır.
Lacoste, küresel dağıtım ağı ile, dünya genelinde her saniyede 2 adet ürün satıyor.
Marka, 2015 yılında 2 milyar Euro ciroya ulaştı.
Dünya genelinde, tekstil, deri ürünleri, parfümler, ayakkabılar, güneş gözlüğü, saatler ve iç çamaşırlar dahil olmak üzere saniyede 2 adet Lacoste ürünü satılıyor.
** satış noktası sayısı
EMEA: Avrupa, Orta Doğu ve Afrika / ASIA: Asya / NORAM: Kuzey Amerika / LATAM: Latin Amerika
1 200 mağaza
120 ülke
10 000 iş ortağı
Lacoste, dünya çapındaki tüm ürünlerinin tasarımı, üretimi, dağıtımı ve iletişimi için sorumlu 10.000 kişilik bir topluluğa dayanmaktadır.
11 online mağaza
10 600 toptan satış noktası
Aşağıdaki değerler, logomuz ve markamızdaki gibi, şirketimizi oluşturan topluluğun merkezindedir. Bu değerler Lacoste'ta herkes için evrenseldir ve benzersizliğimizi onaylar.
Lacoste, kurulduğu günden bu yana, başarısını, yetenek ve uzmanlığın değerlendirilmesi ve Lacoste ailesine kazandırılması üzerine kurmuştur.
Cesur olmak, geleceğimize, markamızın ve toplumumuzun gelişimine güvenmek anlamına gelir.
Rolünü ve topluma olan katkısını anlamak.
Başkalarına olan dikkat, ortak çıkarlarımızın ve değerlerimizin temelidir.
Lacoste'un bir parçası olmak markayı savunmak, geleceğine inanmak ve onu temsil etmekten gurur duymak demektir.
Ürün favoriler listenize eklendi, Favorilerim menüsünden görüntüleyebilirsiniz.
Listeyi Görüntüleyin