LACOSTE, İyimserlik ve zarafetle, ekosistemini oluşturan insanlara saygı duymaya söz veriyor.
LACOSTE, Dünya çapında 40’tan fazla milletten ve 10.000 "timsah"tan oluşan çalışanları ile, çeşitliliğe sahip bir markadır. İnsan kaynakları politikasının bir parçası olarak, marka, becerilerini ve performansını arttırmaya çalışmaktadır.
> 61 yaş
51 < 61 yaş
41 < 50 yaş
31 < 40 yaş
26 < 30 yaş
< 26 yaş
Kadın
Erkek
**coğrafi dağılım
Ticari faaliyetlerin ve ekiplerin çeşitliliğine bakılmaksızın, LACOSTE tarafından uygulanan eğitimlerin hepsi aynı amaca hizmet eder: Şirketin genel stratejisinin gerekliliklerini yerine getirirken iş ortaklarının kişisel gelişimine ve becerilerine katkıda bulunmak.
LACOSTE’un özgünlüğü, üretim tekniklerinin mükemmel kontrolüne dayanmaktadır. Bu uzmanlığın korunması ve aktarılması, marka için önemli bir meydan okumayı temsil etmektedir. 2011 yılında, bu nadir becerilerin belirlenmesi ve aktarılması; gelecekteki yeteneklerin kullanılabilirliğinin sağlanması için stratejik bir plan başlatılmıştır.
Markanın gerçek elçileri olarak, satış görevlileri belirli bir satış eğitim programından faydalanır: perakende akademisi. 2014 yılındaki lansmanından bu yana, 40 dahili eğitmen ağı ile perakende akademisine rapor veren 15 ülkede 5,230 perakende çalışanı eğitildi.
5230 çalışanPerakande Akademisi’nde eğitim aldı
© GREGORY PICOUT - SOTCHI, 2014
LACOSTE, sportif kökleri ve CSR yaklaşımına uygun olarak, 2012 yılından beri Fransa Paralimpik
Takımı’nın resmi ortağı olmaktan gurur duymaktadır.
LACOSTE tarafından savunulan zarafetin değerleri, LACOSTE ürünlerinin üretimine de yansıtılmıştır. LACOSTE, ürünlerini üreten işçilerin çalışma koşullarına büyük önem vermektedir. Davranış kurallarının temel şartlarının anlaşılmasının ve yerine getirilmesinin sağlanması amacıyla, dünyadaki lokasyonlarına bakılmaksızın, LACOSTE üretim tesislerinde sosyal ve çevresel denetimler gerçekleştirilmektedir.
“ "Başardığım her şeyin aktif iş birliği ve dostça anlaşmalara dayanarak gerçekleştiğinin farkındayım" „
LACOSTE İş Ahlakı Tüzüğü, 16 dilde mevcuttur ve markanın tüm endüstriyel ortakları ve tedarikçileri tarafından imzalanmalıdır.
LACOSTE’un tüm tedarikçilerinin, İş Ahlakı Tüzüğü’nü imzalaması gerekmektedir.
2011 yılından bu yana, tedarikçilerimize 200'den fazla sosyal ve çevresel denetim gerçekleştirilmiştir.
LACOSTE, kalitesiyle ünlü koleksiyonlarının geliştirmesini sağlayan, dünya çapında bir dizi üretim tesisine sahiptir. Prêt-à- porter koleksiyonlarının%15'i halen markanın kendi üretim tesislerinde üretilmektedir. Tüm LACOSTE ürünleri, dünyanın neresinde olduklarına bakılmaksızın, markanın yüksek kalite, sosyal ve çevresel ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri için seçilen fabrikalarda üretilmektedir.
LACOSTE, 2012 yılında, kendi etki alanı içinde insan hakları, çalışma standartları, çevre ve yolsuzlukla mücadele ile ilgili evrensel olarak kabul edilmiş 10 ilkeye saygı duymayı ve bunu teşvik etmeyi taahhüt etmiştir.
LACOSTE, Küresel Sosyal Uyum Programı (GSCP) üyesidir. Bu program, giyim ve ayakkabı üretiminde yüksek etik uygulamaları savunmak ve teşvik etmek için aynı arzuyla birleştirilen önde gelen global markaları bir araya getirmektedir.
Ürün favoriler listenize eklendi, Favorilerim menüsünden görüntüleyebilirsiniz.
Listeyi Görüntüleyin